Valper ventes mot slutten av juli – vi gleder oss masse :)))

The Greatest Showman av Badiras Fri Hd A, Ad 0, øyenlyst Fri, utstilling 2 x Cert, Eies av Torunn og Paul Erik Bergmann

The Greatest Showman av Badiras

Vi-vi’s It’s My Life by Sansa, Fri Hd A, Ad 0, Øyenlyst Fri, testet Fri Pra I og II samt Fri ICT.

Vi-vi’s It’s My Life by Sansa

 

Skrevet i Ukategorisert | Legg igjen en kommentar

Valper på vei – ventes født i juli :))

NUCH Vi-vi’s Popcorn «Mille» Hd A – AD O – øyer Frilyst – testet Fri Pra I og Pra II.

Utstilling: Champion

Dancewood GiveItGasAndGo, «Elling» Fri Hd, AD og øyenlyst Fri, utstilling: 2 Cert

 

Skrevet i Ukategorisert | Kommentarer er skrudd av for Valper på vei – ventes født i juli :))

Vi-vi’s Pop My Poppy

Vi-vi’s Pop my Poppy, fri Hd og Ad, fri for arvelige øyensykdommer, fri PRA 1 og 2 via foreldre. På utstilling har hun 2 (3) CERT.

Skrevet i Ukategorisert | Kommentarer er skrudd av for Vi-vi’s Pop My Poppy

Goldfashion Sansa Stark

Skrevet i Ukategorisert | Kommentarer er skrudd av for Goldfashion Sansa Stark

Golden Djima Noble Line

Golden Djima Noble Line

Golden Djima Noble Line «Vera» fri hd A, Ad 0 2 CERT

 

Skrevet i Ukategorisert | Kommentarer er skrudd av for Golden Djima Noble Line

NUCH Vi-vi’s Popcorn

Nuch Vi-vi’s Popcorn «Mille»

Skrevet i Ukategorisert | Kommentarer er skrudd av for NUCH Vi-vi’s Popcorn

Goldfashion Lulu :)))

Lulu er en glad og frisk tispe som vi er veldig glade for. Lulu er fri HD, AD 1 og fri for øyensykdommer.

 

Skrevet i Ukategorisert | Kommentarer er skrudd av for Goldfashion Lulu :)))

Golden Djima Noble Line «Vera»

 

 

Skrevet i Ukategorisert | Kommentarer er skrudd av for Golden Djima Noble Line «Vera»

Min herlig gjeng med gylne pelser :)))))

Hundene mine på en helt vanlig kveld.:)))))

Skrevet i Ukategorisert | Kommentarer er skrudd av for Min herlig gjeng med gylne pelser :)))))

Nå har vi vært hos veterinæren for helsekontroll, vaksine, chip og helseattest. ALLE var friske og raske uten anmerkninger:)))))

Skrevet i Ukategorisert | Kommentarer er skrudd av for Nå har vi vært hos veterinæren for helsekontroll, vaksine, chip og helseattest. ALLE var friske og raske uten anmerkninger:)))))